2010-11-28

Kalashelg

Ja, jösses vilken kalashelg det har varit;)

I fredags efter jobbet var det dags att åka och fira goa svärmor som fyllt år. Mysigt även om just jag var väldigt trött efter arbetsveckan.
I går morse var det min tur att bli uppvaktad. Maken och sonen kom med frukost och presenter (dottern var så sömning och orkade inte gå upp). Fick Shirleys, Sannas och Sonjas nya julskiva och en helg på Asia Spa i Varberg. Åh, längtar redan:)

38 bast.....fast jag fortfarande känner mig som 20;)
Dessutom hade jag och maken 8-årig bröllopsdag, fast det hade jag för en gång skull glömt*skäms*.
På em/kvällen kom mamma, pappa och brorsönerna på födelsedagsmiddag. Bjöd på varmrökt lax med mousse på vitt vin och caviar, räkor och pressad potatis och sallad. Mums!
Är ju ingen tårtälskare så en bit Kärleksmums passade bra!
Under kvällen kom också de gulliga grannarna in och gratulerade! Man skulle kunna tro att jag fyllde jämt!

Idag var det fotbollsträning och därefter kom svärmor med särbo för att fira mig. Repris på gårdagens mat även om vi startade med en Räkcappucino.
Ja, detta kan man kalla kalasande;)

Nu ikväll tog jag det bara lugnt och pysslade. Mysigt! Therese kom in en stund och vi tillverkade ett gäng julkort.
Kvällen avslutades i soffhörnet innan det var dags att dra sig tillbaka.
Nu väntar en hektisk arbetsvecka.....så det är väl bäst att jag laddar nu då...

1 comment:

Angelica said...

Stort grattis i efterskott! Låter som en riktig kalashelg... :)