2008-12-10

Tack Agneta!

Ja, jag vill verkligen tacka Agneta och indirekt hennes son med familj i Boston. Lyckades nämligen vinna två auktioner på ebay som sedan "skeppades" till Boston där min kollega för tillfället besökte sin son.
Så idag när Agneta återkom till jobbet blev jag en väldigt lycklig ägare till ett Blossom (mini) och ett Sophisticated alfabet från QK. Det bästa är att, allt som allt, kostade hela kalaset endast 540 kronor!!!
Det är toppen att ha kollegor som fixar och donar för en! Så än en gång, tusen tack!

Skall inviga dem imorgon på min lediga dag, då jag fått ett gäng beställningar på tändsticksaskar.

Skall också försöka vila min röst som är långt ifrån bra. Borde inte ha jobbat idag men ibland funkar det inte att vara hemma.

Nä, nu skall jag krypa till kojs. God Natt!

2 comments:

Anonymous said...

Grattis till de två alfabetena!
Kram

Eleonore said...

Så kul med lite nya saker :)

Kram E