2008-12-08

Sjuk!

Ja, som jag tidigare skrivit har jag ju dragits med förkylning till och från många veckor nu. Kände mig lite x-tra låg i fredags och gick och la mig tidigt för att orka med helgens äventyr.
På lördag morgon var jag egentligen inte piggare och började bli väldigt hes.

Igår var rösten ännu sämre och jag kände mig matt, trodde väl dock att mattheten hade med helgen att göra. Vilade från det jag kom hem vid 14 tiden tills jag gick och la mig.

Tyvärr har jag fått hosta nu också vilket gjorde att jag inte fick särskilt bra sömn inatt och av rösten finns det i nästan inget kvar. Känner mig även febrig!

Så nu skall jag krypa till kojs igen och hoppas på snabbt tillfrisknande, jag har hur mycket som helst att göra på jobbet!

2 comments:

Anonymous said...

Hoppas att du tillfrisknar snabbt!
Kramar om

Angelica said...

Åhh, din stackare... Känns i alla fall bra att du klarade dig igenom förra veckan. Så som du frös hemma hos oss, tänkte jag verkligen att du skulle ligga helt däck på måndagen!