2008-11-13

Koma....

Ja, det har verkligen känts som en riktig komadag. Efter att jag lämnat sonen på skolan kröp jag raka vägen ner i sängen igen och det känns inte som jag piggnat till överhuvudtaget. Är lite småförkyld men det vill inte riktigt bryta ut ordentligt så jag får väl som vanligt känna mig småkass under flera veckors tid istället.

Längtar till lördagens Scrapperimani! Då skall det pysslas för hela slanten! Superkul!
Borde försöka jobba på med mina julkort också. Hade som mål att de skulle vara klara innan oktobers slut men det kan man ju inte säga att jag lyckades med.......

Nä, nu skall jag krypa till kojs, god natt!

2 comments:

Angelica said...

Hoppas det känns bättre idag! Ser också fram emot imorgon. Vet som sagt inte tills när jag hinner, men jag hör av mig! KRAM

Bettan said...

Hej vännen!
Hoppas att allt är bra med dig, var bara tvungen att kika in och säga HEJ nu när jag hade lite ork över. KRAM Bettan