2008-11-23

Förberedelser

Vi har alltid ett julkorts drop-in på fritids där jag jobbar. Det brukar vara väldigt mysigt!
På grund av att jag var hemma med den sjuka sonen hela veckan ligger jag långt efter med förberedelserna. Så nu tänkte jag smyga mig ner och börja. Visst vet jag att det är söndag men vad skall man göra??

För övrigt skall det putsas fönster idag (det står maken för, eftersom jag suger på det, som barnen skulle sagt) och jag måste sy upp gardiner som jag inte gjorde direkt när jag köpte dem.Bland det värsta jag vet men det får väl ordna sig det också?

Under tiden kommer jag att lyssna på "Our christmas" och njuta! Psst, det finns en liten snutt som man kan lyssna på, på Youtube.

3 comments:

Anonymous said...

Tack för en mysig eftermiddag!!
Underbar julmusik.
Kramar den hungriga grannen

Eleonore said...

Mmmmm vilken underbar julmusik :)

Hoppas allt gick som det skulle med förberedelser, gardiner, puts och annat ;)

Kram E

Angelica said...

Lycka till med julkortsmakeriet på fritids!

Har du testat Hemtex gardinuppläggningssimsalabim som man stryker fast? (Jag gillar nämligen inte heller att lägga upp gardiner, men när man kan stryka upp dem så...)