2008-11-09

Helgen som gått

Ja, i fredags kväll var det skönt att slinka ner i soffan och bara softa. Det verkar verkligen som det är det enda som fredagskvällar är gjorda för*ler*

Gårdagen innebar klippning för mig och sonen, Tysklandsresa för maken samt pysseltid och middag hos min kusin med familj. Tack för det, supermysigt!Tyvärr kan jag inget visa för jag har inte fotat något ännu.

Idag har dottern varit på Laserdomekalas men vi andra har varit ganska slappa. Dock så bjöd vi in min pappa och mamma på Fars dag middag. Brorsan var också med.
Lagade en ny fläskfilérätt som jag hittade på Tasteline. Supergod, höstlig och mycket enkel att göra. Mums!

Nu väntar en ny arbetsvecka. Får se vad den bär med sig!

4 comments:

Eleonore said...

Ja det är skönt att fredagskvällen finns för er som har en arbetsvecka från måndag - fredag så att ni kan ladda slappa och ladda för en helg med allt man skall göra och hinna med innan en ny arbetsvecka börjar.

Önskar dig en bra start på din nya arbetsvecka, hoppas veckan blir lugn och harmonisk.

Kram E

Evelina said...

Oj vilken aktivitet!!!! Du hinner då med mycket på en helg :-) Jag hade också farsdagsmiddag hemma igår. adet blev ugnskokt lax och det var GOTT. Jättelängesedan jag gjorde det sist.
Hoppas din vecka blir riktigt trevlig och lugn.
Stor kram

Anonymous said...

Tack för en mysig lördagseftermiddag! Hade varit kul att stanna kvar på middagen men mannen och barnen behövde ju sitt;):)
Kramelikramar

Angelica said...

Jag tar gärna del av det där receptet!