2008-11-05

Betraktelser från ett stressat liv

Ush, nu går livet i den här hastigheten som jag egentligen inte klarar. Jag är trött men har svårt att somna, vill pyssla men orkar inte, vill umgås och bjuda hem vänner men orkar inte det heller. Jag önskar att stressen på jobbet försvann, känner mig allt som ofta otillräcklig!

Min lediga dag i veckan fylls ofta till bredden av måsten. Men vad göra? Jo, det är väl bara att bita ihop och hoppas på att det lugnar ner sig med tiden.

Ikväll blir det njutning i TV-soffan, för vem kan klara en onsdagskväll utan Grey´s Anathomy?

2 comments:

Anonymous said...

Hej vännen
Håller tummarna för att du kan slappna av något idag trots alla måsten.
Kramar om

Anonymous said...

Försök fokusera på det du gör just nu...tänk inte på alla måsten. Lättare sagt än gjort, jag vet - men ganska nödvändigt om man ska orka.
Tänker på dig *Kram*