2006-08-13

Min älskling 35 år!!!

Ja, idag så fyller min älskade 35 år! Grattis, Grattis!!
Igår hade vi öppet hus fest för släkt och vänner. Många kom och det blev en riktigt trevlig dag/kväll!!Kom väl i säng framåt 02.40.
Idag bjöd vi in våra grannar igen för att äta rester, hade otroliga mängder av pastasallad kvar och det är ju synd att slänga!Alltid lika trevligt att träffas.

Tyvärr är det dags att ställa väckarklockan imorgonbitti. Helt otroligt att semestern är slut redan. Känner verkligen inte för att börja jobba igen som läget är nu.
Men det kanske känns annorlunda när man väl kommer igång.

Som tur är har man lite att se framemot. Redan till helgen drar vi i 2002 gänget till Torekov över helgen.
September bjuder på 35års fest, kalaser, scrapmässa!!! m.m.
I slutet på oktober skall vi till Köpenhamn. Skall bli så kul!!!!


Och imorgon är det 13 år sedan vi träffades. Tack Ulle och Svante för att jag blev medbjuden på den där kräftskivan!!*ler*

Annars kan man väl bara säga att kvällen kommer att användas till lugna aktiviteter såsom att kolla på film m.m.

2 comments:

Anonymous said...

Tack snälla för en jättetrevlig kväll igår samt en trevlig dag idag:) Maten vad suberb!
Sitter just nu och skriver ut foton, hoppas att datorn håller sig i skinnet och inte stänger av sig själv mitt i alltihopa..
Kramar om

Anonymous said...

Ooops, jag glömde ju:
GRATTIS LINUS!!!
Kram