2006-08-30

Hemma hela veckan lång...

En av bilderna jag lekt med i Photoshop. Emilia sommaren 2006.

Ja, det är just vad man är eller blir skulle man kunna säga.
Fick uppsöka barnmottagningen igår för att Melker fortfarande inte är bra. Han har fortfarande bekymmer med sin andning.
Som tur är har vi världens underbaraste barnläkare där som verkligen tar sig tid.
Det blev givetvis inhalation där och diverse kläm och känninnan vi fick reda på hur vi skall fortsätta här hemma: detta innebär cortisontabletter, fler inhalationer och penicillin. Melker måste vara hemma hela denna veckan eftersom han måste börja äta och bli mycket piggare innan han kan gå till dagis igen.

Ja, som tur är har man ganska mycket att se framemot denna helgen. Längtar så till helgen och scrapmässan i Göteborg. Skall in med tre kompisar och vi skall ha det såå roligt.
På kvällen skall vi hem till Melkers gamla dagiskompis med familj, det skall oxå bli jättetrevligt.
Morgondagens kväll erbjuder scrapping, det suger verkligen i tarmen nu.
X-tra roligt är det att jag har en egen squeese nu.
Nu skall sommartävlingarna snart avgöras oxå, inte för att man lär ha någon chans men det är roligt att ha varit med.

Har oxå haft möjlighet att lära mig lite mer om mitt Photoshopprogram. Jättekul!

Lovade avslöja veckans viktminskning. Den blev -4 kg (för en veckas rent helvete).
Går nu på kombinerad kur dvs två påsar och ett mål mat om dagen så jag får väl se hur nästa veckas resultat blir. Detta känns dock mer som min grej.

Ha en bra onsdag!

2 comments:

Anonymous said...

Fotona blev jättefina!
Längtar oxå som en tok till lördag, ska bli sååå kul:)
-4 kg, det är jättebra, you go girl!
Syns på scrappkvällen imorgon.
Kramisar

Anonymous said...

Säger detsamma, -4 kg är ju fantastiskt!! Jag skulle aldrig ha karaktärsstyrka nog att bara dricka "påse" en hel vecka. *imponerad*!!
Stora applåder från mig!
Kram!