2006-08-27

Grå söndag...

Grå söndag.....och pigg är man inte.

Igår eftermiddag fick jag åka till närakuten med lillemannen då han hade så jobbigt att andas och inhalationerna här hemma hjälpte inte.
Väl där nere tog det CRP, halsprov innan han fick börja inhalera i två omgångar, fick oxå betapred efter som han hade klåda hela natten till igår. Melker var verkligen jätteduktig under provtagningarna och inhalationerna. Så när vi kom hem vid halvsextiden fick han coca-cola, chips och lördagsgois till sin stora lycka.
Tog dock bara tio minuter så hade han däckat i soffan. Han sov hela natten ända tills halv sju imorse. Bra! Han verkar mycket bättre idag!

Dagen idag bjuder förmodligen på ett besök hos farmor och ett hos mamma och pappa. Måste skriva ut några bilder som jag skall scrappa. Har tängt scrappa min kalender som jag har till jobbet oxå. Emilia scrappade sin IUPbok i fredags och hon blev jättestolt över den.

Blir förmodligen hemma imorgon oxå eftersom vi måste inhalera så ofta nu plus dubbla cortisonen. Ja, vem vet vad veckan som kommer har med sig?

Hoppas den blir bra i allafall och att vågen pekar mycket neråt.

Saker att se framemot:

Scrapmässan i Göteborg på lördag! Middag hos Fam. Wikberg på kvällen. Ser ut som en riktigt trevlig helg!

Ha en god söndag!

1 comment:

Anonymous said...

Tja läget?
Själv är jag som en urvriden trasa idag...åkte hemifrån halv nio igår morse och kom hem två i natt.
Men underbart roligt hade vi. Har dock träningsvärk i varenda muskel efter Gökboet.
Stackars lille Melker, skönt ändock att han är bättre idag. Här är det också förkyld. Får se om vi blir hemma imorgon.
Kramar om