2012-04-28

Fullspäckat helgschema

Ja, det kommer att bli en fullspäckad men trevlig och rolig helg.
Igår kväll inleddes den med bio för min del. Therese och Annika och jag gick och såg "The lucky one" som hade premiär. Eftersom jag läst och tyckte väldigt mycket om boken ville jag som sagt se filmen.
Den var mysig men boken är bra mycket bättre (vilket oftast är fallet när man gör film av bra böcker). En "deffad" Zac Efron var ju i allafall något att vila ögonen på, ha, ha, ha.
På dagens agenda står det fotbollsmatch mellan IFK Göteborg och Åtvidaberg tillsammans med laget jag tränar. Därefter kommer min tränarkollega med familj hem till oss på middag.
På söndag är det dags att fira brorsonen som fyllt åtta.
Måndag skall det jobbas, tidigt skift så att familjen får lite mer tid under denna helgkväll.
Första maj innebär att sonen skall på en klasskompis kalas, jag skall åka och fira min 91- åriga mormor och sedan avslutar vi eftermiddagen med simskola för sonen. Hoppas på att få träffa min lilla goa moster också!

Ja, späckat var ordet men toppen kommer det att bli!

1 comment:

Angelica said...

Trevlig långhelg (om än med avbräck för lite jobb!)