2012-02-24

Jäkligt nöjd med veckan som gått....

Trots ont i axeln och med en ny förkylning i kroppen känner jag mig riktigt nöjd med veckan som gått.
Den har varit fullspäckad med allt möjligt; House of Lola party, publicering av ny blogg för jobbet, fotbollsmöte med Grunden BOIS och  Stenungsunds Allstar - allt för att utveckla fotbollen för de funktionshindrade barn & ungdomarna här västsverige.
Har dessutom lärt mig mer om hur man gör manualer genom att använda Paint m.m. Blir bra för mina kollegor nu när jag drar till New York ;)
För övrigt får man väl gratulera kronprinsessparet till deras nya gullunge, prinsessan Estelle Silvia Ewa Mary! Tycker det är underbart att de kör helt sitt eget race när det gäller namnvalet.

Nu njuter jag av att det är fredag, att min axel känns så mycket bättre, att medicinen mot trycket i bihålorna hjälper, att jag har världens goaste familj och att det bara är tre arbetsdagar kvar.......

Hoppas ni får en underbar helg mina vänner!

1 comment:

Angelica said...

Skönt att du mår bättre!