2011-07-03

Nedräkning.....

Nu sitter man här på söndagsmorgonen, lite småtrött efter några riktigt sena sommarkvällar och räknar ner dagarna till S ♥ E ♥ M  ♥E ♥ S ♥ T ♥ E ♥ R.
Förresten firade jag in den lite i förskott redan i fredags tillsammans med mina goa vänner. Vi började på min altan med lite spiritus innan vi promenerade ner till stan för ytterligare någon drink och lite dans på Esters 30+ kväll. Ja, riktigt trevligt blev det, även om jag konstaterade att en god Caiprinha inte gick att få.

Annars har det varit en ganska lugn helg, sonen har lidit av sviterna efter ett par dagar med hög feber och jag hoppas innerligt att han börjar äta ordentligt, för det har han inte gjort under dessa dagar. Jag hoppas att han är ok för att gå till fritids imorgon.
Jag har fortfarande en hel del att packa ihop och avsluta på jobbet och jag har ju bara fyra dagar på mig!
Jag hoppas också att denna veckan kommer att rusa.....behöver verkligen semester.

Njut i sommarvärmen vänner och ha en skön söndag!:)

2 comments:

Therese said...

Ha en underbar vecka vännen ♥
Kram

Angelica said...

Vilka härliga midsommarbilder och flädersaften vill jag gärna ha recept på - mamma kom med flera liter till midsommar, men i den härliga sommarvärmen är det ju strykande åtgång!!! SKICKA TILL MIG NU!!! :)

Snart sista arbetsdagen - önskar dig och familjen en underbar semester!