2011-03-26

Vilken härlig dag

Vaknade tidigt av att ljuset letade sig in i sovrummet. Sonen och jag låg kvar och läste i våra böcker innan det var dags att kliva upp och äta en god frukost.
Därefter stack jag till träningen, det är skönt att se att styrkan ökar för varje gång man tränar och jag ångrar inte att jag blev SMART , det har bara hjälpt mig att pusha mig själv allt hårdare;)

Sedan hem, ett varmt bad och en god tacolunch, innan hela familjen tog en cykeltur till stan för lite inköp. Sedan hem igen för fika och en solstund på altanen. Härligt!

Därefter förberedde jag lite luncher, hemmagjorda lax och sejbiffar. Fast när jag skulle mala till fiskfärsen brände min mixer:( Troligen går det inte att få igång eländet igen:(

Dagen till ära plockades grillen fram och vi avnjöt den första grillmiddagen för i år. Mums! Ja, sådana här dagar känns livet perfekt:)
Nu sitter vi här i soffan, med mängder av tända ljus i hela huset, allt för att invänta Earth Hour. Mysigt!

No comments: