2011-03-31

Så många skratt.......

Vilken underbar dag jag har haft idag:)
Tillsammans med min underbara vän och kollega var jag på kurs/föreläsning i Varberg, med Morgan Alling och en snubbe till. Titeln på det hela var "Besvärliga människor". Det var verkligen rena lyckopillret från början till slut, trots ämnet. Förutom otroligt många skratt, fick man en del tankeställare men också verktyg för hur man bemöter besvärliga människor.
Ja, det var verkligen en helt fantastisk tillställning! Jag säger bara Morgon Allings motorsågsmassaker.........................den skall jag ta till när jag möter någon besvärlig,ha, ha,ha,ha....

Från denna härliga dag i Varberg hann jag knappt mellanlanda innan det var dags att åka på teckenkursen, som jag går på tillsammans med de andra tränarna i Nybygget och där garvade vi en hel del också......så nu är kroppen fylld av endorfiner av allt skrattande...en underbar känsla:)


1 comment:

Angelica said...

Låter härligt befriande! Hade definitivt behövt ett gott skratt just nu, när hantverkarna lyser med sin frånvaro... suck!