2011-03-10

Award


Fick denna fina award av gulliga Therese. Tusen tack!
Denna award skall jag nu skicka vidare, egentligen till åtta personer, men det får duga med tre;)
Jag ger awarden till följande:
Utöver detta skall man berätta 8 saker om sig själv;)
1. Jag har börjat plugga på kvartsfart, Digital bildredigering och det är jätteroligt.
2. Jag är fotbollstränare för ett gäng med funktionshindrade barn- ungdomar.
3. Jag älskar att laga god mat.
4. Jag har påbörjat min resa mot ett hälsosammare liv, med nyttig mat och träning.
5. Jag älskar att resa.
6. Jag har två underbara Ester Elenora sjalar i min ägo, vackra och så mysiga:)
7. Jag är extremt frusen, sover med duntofflor på under vinterhalvåret.
8. Just nu längtar jag efter våren......tycker att denna vinter varit otroligt lång.

1 comment:

Angelica said...

Ha en riktigt härlig helg! Förhoppningsvis kan vi få lite vårsol och plusgrader, men med tanke på att snön just nu faller utanför mitt fönster, kanske det stannar vid just en önskning...

Kul att läsa alla dina inlägg. Jag hoppas snart återvända till verkligheten efter månader i "gruvan".