2011-01-21

♥ Fredag ♥

Ja, då var det fredag igen. Härligt! För första gången denna vecka vaknade jag inte hungrig;)
Det betyder att kroppen börjar vänja sig vid mindre "bränsle" och jag ser framemot resultat på måndag=)
Vad helgen kommer bjuda på, har jag i nuläget ingen aning om, fast jag vet att jag skulle vilja röja lite i garderober och annat. Det behöver verkligen rensas ut på sina ställen.
En promenad i fint vinterväder skulle också sitta fint och man kan ju alltid hoppas på det!

Ha en härlig helg!

1 comment:

Angelica said...

Tack för boktips! Behöver fylla på mitt förråd, så alla tips mottages tacksamt. Herregud, vilken effektiv torsdag du hade - tror att det är extraenergin du får av att dricka som gör det. Lägg därtill dina planer för helgen...röja garderober... tror att jag får börja dricka shakes också - då kanske jag kan översätta dubbelt så mycket och dessutom hinna med alla de saker som jag också behöver ta itu med...(bla röja i garderober...) Fniss! Ha en härlig (ohungrig) helg!