2010-06-01

Taggtråd

Såg framemot en trevlig dag i Varberg, på skolresa med jobbet. Vädret var strålande och allt verkade bli toppen, tills man upptäckte de första symtomen på urinvägsinfektion. Man kan säga att det blev en dag med mycket smärta och ideliga toabesök. Började känna lite panik då vi reste hem och insåg att jag var tvungen att åka raka vägen till akuten. Det visade sig att jag hade ställt rätt diagnos på mig själv:(
Så nu sitter jag här och dricker tranbärsjuice och inväntar tolvslaget för att kunna ta min andra tablett för dagen. Vill ju bli symtomfri snabbt!

För om någon inte vet hur det känns, har jag bara en sak att säga. Det känns som att kissa taggtråd!Överjävligt!

2 comments:

Angelica said...

Aj,aj,aj! Hoppas medicinen börjar verka! Finfint kort. Sköt om dig!

Therese said...

Krya på dig och jag hoppas att det känns bättre idag ♥
Kramar