2010-06-23

Fem dagar ledigt innan man skall hugga tag i de sista fyra innan semestern

Ja, nu är det nära. Vi har haft en underbar vecka på jobbet, hunnit med saker som måste göras och varit på en härlig utflykt i Göteborg. Vi gjorde ett besök på Röhsska museét, en riktigt trevlig upplevelse. Har ni vägarna förbi så tycker jag att ni skall ta er en titt.

Midsommar skall vi fira med vårt underbara 2002 gäng. En riktigt mysig tradition! Sedan hoppas vi på mycket sol i helgen, då kanske det kan bli en sommardrink med våra underbara grannar.

Nästa vecka blir det att färdigställa det sista på jobbet, så att de nya barnen känner sig välkomna när de börjar. Fyra småintensiva dagar sedan är det dags för sju veckors semester, den längsta jag någonsin haft:)

Här nedan har jag lagt in mina två absoluta favoriter från helgens kronprinsessbröllop. Gillar dessa skarpt!

Ha en underbar midsommarhelg mina vänner!

kram

1 comment:

Anonymous said...

Åh vad härligt med så lång semester....
Önskar dig och familjen en riktigt mysig midsommar. Vi drar till Båstad.

Hoppas att vi snart hinner att ses!
KRAM
Anna H