2008-10-22

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Therese

Vilken mat äter du ofta?Tacos

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av? Det är olika.

Var sitter du helst när du bloggar?Hemma.

Köper du ofta Triss? Ja, varje gång jag får lön köper jag en.

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester? Det måste vara min och makens långresa i Thailand fast jag älskar ju London som stad och Grekland som familjeresemål.

Vilken TV-kanal tittar du mest på? Olika, mest 3,4 och 5:an.

Vilket är ditt favorit vin? Det måste bli Riojaviner.

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen. Nu vill jag utmana följande:

Angelika
Evelina

samt alla andra som känner sig manade

1 comment:

Angelica said...

Utmaningen antagen och besvarad på min blogg!