2012-01-21

Lördag i kurerandets tecken...

Ja, detta var verkligen ingen rolig sjuka!! Jag jobbade torsdag, fredag medans maken fick vara hemma med sonen som verkligen blivit jättesjuk! Han hostar, hostar och hostar och vill fortfarande inte äta. Han har legat som en trasa i soffan när jag kommit hem.Hostmedicinen har väl lugnat nätterna något men inte alls i den utsträckning som jag hade hoppats. Så vi kan verkligen titulera oss "familjen trötter".
Idag skulle vi egentligen åkt in till Göteborg och klippt oss men det får vi skjuta på.
Troligen blir det soffhörnet och Vinterstudion samtidigt som man kan se snön falla på utsidan. Enligt nyheterna så skall det komma rikligt med snö och klass 1 varning är utfärdad för vissa delar av landet.
Men jag har verkligen längtat efter att få se snön lägga sig och jag hoppas verkligen den är här för att stanna!

Hoppas ni får en underbar lördag!

1 comment:

Angelica said...

Hu - hoppas att det vänt nu och att alla är friska och krya!