2011-09-09

Fredagslista

Är ju lite svag för listor och kör på med en jag hittade på en annan blogg:)


Brukar du komma i tid?
Jag försöker alltid vara i tid. Ogillar verkligen att komma försent.

Har du bra kondition?
Hyfsat:) Ryggskrället har dock hindrat mig från träning ett par veckor, hoppas på nystart på måndag.

När blev du fotad senast?
Dagen då maken fyllde 40.

Vanligaste färg på dina kläder?
Blått, vitt och svart. Fast gillar även starka färger som rosa och turkost!!!

Hade du en bra kväll i går?
Ja, jag och dottern myste i soffan och kollade på filmen Water for elephants som var jättebra!

Din favoritdryck på morgonen?
Smoothie på mjölk, jordgubbar och banan. Ibland syndar jag med ett glas iskall obo´y!

Kan du laga mat?
Ja, detta är ju faktiskt en av mina riktiga styrkor (ingen JANTE här inte, ha,ha,ha...). Roligast är att laga fest/middagsmat till flera, försöker dock se till att laga mat från grunden även till vardags.

Vilken tid gick du upp i dag?
06.10

Hur många timmar sover du?
Oftast för lite, mellan 6-7 timmar. Borde sova mer.

Vad sa du senast?
Är det Zlatans syster som är "tondöd", ha, ha, ha......(Kollar på dårarna utan självkritik i Idol)

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
I första hand min mamma eller min vän Anna.

Vad skulle du behöva nu?
En god natt sömn så jag är pigg för att fira goa Liselotte som fyller 40 imorgon!

Har du snygga skor?
Nej, jag behöver investera i flera par.

Är du ensam nu?
Nej. Jag, sonen och maken myser i soffan och kollar på Idol medans dottern och hennes kompis vrålar och skrålar på övervåningen.

Japp, detta var allt för idag.
Ha en underbar helg mina vänner!

1 comment:

Angelica said...

Trevlig helg!