2010-09-25

Rekordträff

Vilken härlig dag jag haft! Halv nio imorse anlände jag och Tirre till Hulebäcksgymnasiet i Mölnlycke där ett stort gäng samlades för att scrappa hela dagen.Mysigt!

För mig var detta ett välkommet avbräck då jag känner mig enormt stressad och dras med magkatarr sedan en vecka tillbaka.
Att få sitta och använda sin kreativa förmåga och "rensa" hjärnan, det är grejer det!
Dessutom slog jag mitt eget rekord i antal gjorda layouter idag. Fick gjort åtta stycken samt årets första julkort:)
Ställde upp i alla tävlingar och lyckades vinna pris i tre av dem. Kul, jag som inte brukar ha någon tur annars!
Imorgon är det dags att fota dem och en del lär nog dyka upp här i bloggen

2 comments:

Angelica said...

Vad härligt och kul det låter! Önskar att jag hade varit där. Hade också behövt ett avbrott efter en helt hysterisk vecka, men med en make på resande fot så behövde vi samtidigt lite familjetid. Krya på dig - låter inget vidare med magen! Och grattis till vinsterna!

Therese said...

Tack för en härlig dag! Layouterna du gjorde är UNDERBARA och du får lägga upp dem här så att alla andra oxå får se dem.
Massa kramar ♥