2010-05-01

Ny lista- onödigt vetande*asg*

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Ganska trött men det beror mest på infektionen jag har i kroppen
Favoritgodis: Colaflaskor
Är det något du absolut inte äter: Ärtsoppa
Kläder just nu: Kofta, t-shirt och mysbyxor
Musik just nu: Black eyed peas /I gotta feeling
Vad sa du senast: Kan du stoppa i kontakten till datorn
Om du var tvungen att
leva i en annan tidsepok, vilken skulle det vara: 20-talet
Sommarplaner: 7 veckors ledighet, varav en vecka i Sälen och två på Kreta
Fisk eller badkruka: Älskar att vara i vatten men då måste det vara minst 24 grader;)
Saft eller alkohol: Vatten
Hur många kuddar sover du med: Tre
Favoritväder: Sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Hängmatta, kudde, kniv (skulle dock gärna vilja räkna in familjen men de är ju inga saker)
Spelar du något instrument: Bara om några enstaka accord på gitarr gills;)
Spara eller slösa: Mer åt slösa hållet
Bästa film: Love actually
Morgon eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Tror du på liv på andra planeter: Nej
Kommer du ihåg din första kärlek: Självklart:)
Älskar du honom eller henne fortfarande: Nej!
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Nej, men hoppas kan man ju alltid
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, jag vill gärna tro det
Ser du dig som tolerant mot andra: Absolut!
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, verkligen inte!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Tre, men har fått nöja mig med två:)
Bio eller promenad: Måste man välja?
Är du kittlig: Nej
Stjärntecken: Skytt
Rädd för insekter: Nej, bara för spindlar (spindeldjur)
Äckligaste insekten: Fästing (om de nu räknas dit)USH!
Största svaghet: att jag avskyr att städa
Det här är jag bra på: Att få saker gjorda
Bästa bok: Kan inte välja, det finns så otroligt många bra
Om du fick välja en superkraft, vad skulle det vara: Att resa i tiden om det nu skulle räknas som superkraft*asg*
Vad vill du arbeta som: Ja, säg det. Just nu trivs jag ganska bra med det jag gör.
Chips, morötter eller godis: Morötter på vardagarna, chips eller ostbågar på fredag och godis på lördag.
Pizza eller hamburgare: Det beror på när, var och hur.
Skriver du dagbok: Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig och isåfall var: Nej, det där är inte "my cup of thè"
Stökigt eller välstädat (ditt rum, lägenhet, hus): Oftast hyfsad ordning, beror på hur mycket jag jobbar och vilket energiläge jag har
Gungar du på stolen: Inte nu längre men oj vad det gungades i klassrummet på högstadiet
Skulle du någon gång få för dig att hoppa bungy-jump: Absolut inte!
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster såklart
Är du rädd för blod: Nej
Saltar du på maten: Ibland
Gillar du att sjunga: JA, hellre än bra!
Anser du att du är stark: Hyfsat
Brukar du sola: Ligger helst under parasollen och läser;)
Vad gör du om du får hicka: Dricker kallt vatten
Röker du: ABSOLUT INTE, fy sjutton vad äckligt!
Snusar du: Nej
Använder du knark: Nej!
Kaffe, thé eller inget: Thé
Har du någon besatthet: Nej, inte vad jag vet;)






1 comment:

Angelica said...

Kul lista, får jag nog kopiera någon dag. Hoppas infektionen lagt sig och att du är fit for fight igen, kram A