2006-07-16

Vrålförkylda....inget vidare!!!


Ja, just nu mår man inte direkt bra. Kan inte minnas när jag var så här förkyld sist. Melker började i onsdags och jag kände skavet i halsen när jag vaknade i fredags. Hosta gör man oxå.
Typiskt, när veckan som kommer skall bli så fin plus att Linus skall jobba. Barnen blir ju bara så rastlösa och det blir ju inte bättre när alla andra kompisar åker till stranden. Får väl se hur vi skall lösa detta!

Hoppas att jag är tillräckligt pigg för att åka in på allsången imorgon. Det är ju så himla mysigt!! Bilden här ovan tog jag förra veckan då Martin Stenmark var där. Ja, det är ju underbart!

Annars är Linus nästan klar med panelbytet så nu återstår "bara" målningen, inget vidare kul!!Men det måste ju göras.

På torsdag kväll skall vi ut med Petra och Michael. Vad vi skall göra är en överraskning för dem så något mer vågar jag inte skriva här. Vem vet, de kanske kikar in här ibland??
Nyfikna är de iallafall!

På lördag är det kusinträff hos min kusin Annelie i Onsala. Det skall bli jättekul!!!Det är vi och brorsan & Eve och min andra kusin Anders och hans nyblivna fru Cicilia som skall dit.

Ja, det blir nog en kanonvecka om bara denna förkylningen släpper!

2 comments:

Therese said...

Hej, hopp!
Här är man uppe i gryningen...
Hoppas att ni känner er lite bättre idag.
*Kramisar granne*

Anonymous said...

Hoppas att ni har hunnit bli friska! Martin Stenmarck är ju aldrig fel... Lordi nej det är ju inte mina favoriter men visst var det tryck på Skansen...
Kram