2006-07-07

Semester, semester...............bara så underbart!!!!

Ja, så kan man äntligen ta ordet semester på sin tunga. Som man längtat efter denna dagen. Skall verkligen njuta varje sekund av de fem veckorna som jag är ledig!!

Slutade tidigt idag så jag och min vän Petra och hennes familj gick och åt lunch på Storgatan 1 för att fira in semestern. Maten där är ju verkligen något utöver det vanliga! Salladsbuffén är helt underbar. Idag valde jag sedan laxpaj till varmrätt. Suveränt gott!

Efter denna trevliga lunch åkte jag och hämtade mina barn på respektive ställe. Emilia hade bakat kladdkaka på frivilliga som hon fick med sig hem. Den åt vi snabbt upp när vi kom hem.

Lånade sedan lite filmer av min granne. Vilade sedan i soffan och slötittade på en riktigt mysig tjejfilm; "The weddingdate". Jättemysig!

Som vanligt ser det ut som kriget eftersom man varit iväg hela dagarna och badat och orken på kvällarna varit minimal. Får väl se hur mycket man orkar fixa ikväll.

Vi skall i allafall grilla in semestern.

Antar att det inte kommer att bli så mycket skrivit här under semestern, vi får se! Skall försöka producera några LO under denna semestern.

Ha det gött!

No comments: