2012-05-25

En tung vecka....

Ja, detta har varit en tung vecka. Mycket på jobbet, mycket i skallen, avslutningar, matsäckspackningar och så mycket annat jox.....ja, listan är oändlig.
Dessutom förlorade min "bästis" från barndomen sin pappa häromdagen. Det fick luften i ballongen att gå ur. Livet kommer ikapp mig och jag känner mig bara  ledsen. För hennes skull, för att detta är något vi alla skall drabbas av, för att livet inte är rättvist och en hel del annat.
Så idag har jag varit så grymt låg men jag hoppas att helgen i solskenet kan vända det hela. Låter Alf Henrikson avsluta detta dystra inlägg.

Ibland liksom hejdar sig
tiden ett slag
och någonting alldeles
oväntat sker.
Världen förändrar sig
varje dag
men ibland blir den aldrig
densamma mer.

1 comment:

Therese said...

Varm kram ♥