2011-10-07

Det blir inte alltid som man tänkt sig.....

Bild lånad av Skillspartner

Ja,jag såg ju framemot att få lyssna på Pär Johansson imorgon men tack vare Facebook fick jag dock veta att han blivit sjuk.  Sånt som händer men jag hoppas jag får möjligthet någon gång i framtiden istället :)
Till saken hör att jag kommer få möjligheten att få lyssna till ovanstående kille istället, nämligen Mikael Andersson. Lyssnade till hans sommarprat för några år sedan och har läst hans underbara bok "Armlös, benlös men inte hopplös!" Ja, vilka möjligheter man får =) Så nu ser jag framemot detta!!!

Innan detta trevliga event skall det tränas för första gången på sex veckor. Först satte ryggskottet stopp och sedan den överjävliga förkylningen som har hängt i i tre veckor :(
Men nu så..................
Sedan skall det lagas räkcappucino, som blir kvällens förätt och mitt bidrag till morgondagens tjejmiddag. Ja, denna förrätt är ett säkert kort och gudomligt god.

Maken och sonen får stå i lottståndet på sonens skola där det är skördefest och dottern ger sig ut i arbetslivet  (som GT försäljare) för andra veckan i sitt liv.

Med detta vill jag bara önska er alla en riktigt trevlig helg!!!

No comments: