2010-04-22

Jobb, jobb, jobb......

En extremt hektisk period nu, har mycket att stå i på jobbet och det känns inte som tiden riktigt räcker till. Vill så mycket;)

Kan i allafall konstatera att morgonpromenaderna verkligen är underbara och ger resultat. Vad sägs om 1,3 kg på fyra dagar? Bra förbränning innan frukost?? Inte vet jag men nöjd blir man!

Imorgon skall jag jobba en extremt lång dag (vad gör man inte för kollegor som är sjuka, kram på dig Anna, hoppas att du och familjen frisknar till fort.KRAM), 8-18 men sedan väntar en underbar och förmodligen väldigt lugn helg. Jag hoppas i allfall på det;)

Ha det gott mina vänner!

2 comments:

Therese said...

Aha, det är prommisar man ska ta. Men jag orkar bara inte gå upp halv fem för att gå på mornarna.
Du är superduktig!!!
Kramar om ♥

Angelica said...

Herregud - det kan inte finnas mycket kvar! T - du håller väl koll på grannen?! Men vilket bra resultat på bara några dagar! Grattis! Unna dig något gott i helgen!