2010-03-21

Lycklig 8-åring!


I går var det äntligen dags för födelsedag, enligt sonen. Jag vaknade 06.40 av att en liten röst sa:
- Skall ni inte sjunga för mig snart!
Det var ju bara till att pallra sig upp och fixa iordning födelsedagsbrickan och presenterna och sjunga upp. Lottas födelsedagssång var beställt.
Av paketerna i sängen var syrrans det bästa, äntligen fick han FIFA 08, det som saknades i samlingen.

Han fick sedan en bit snöre att följa genom huset, snöret var fastsatt i denna nya cykel till sonens lycka.
Från farbror Jonas på andra sidan jordklotet kom denna Barcelonadress med Zlatans namn och nummer. Gissa om den kom till användning på fotbollsträningen idag;)

En ny cool cykelhjälm fick han också. Ja, många fina presenter blev det från nära och kära och det var en nöjd men fullständigt slut pojke som somnade i gårkväll.

Idag, när solen fortfarande sken passade vi på att premiärcykla lite. Härligt!
Vill idag passa på att gratulera min underbara vän Anna som fyller år idag, "25" tror jag det visst det va.*asg*
Grattis även till vår vän Michael som också har födelsedag idag.




2 comments:

Therese said...

Underbara foton på en söt M. Tänk, 8 år redan, vart tar tiden vägen???
Massa kramar

Angelica said...

Återigen grattis till Melker - känslan av en ny cykel kommer man ju själv ihåg, även om jag var 10 när jag första gången fick följa ett snöre genom huset fram till "vita blixten". Ha en underbar vecka!