2009-10-05

In loving memory of


Min älskade farmor.
Kan inte fatta att det redan gått ett helt år sedan hon lämnade oss. Kan med säkerhet säga att jag har nog tänkt på henne så gott som varje dag. Tänker på hennes underbara chokladkaka, de pliriga ögonen (alltför märkta av starr), världens godaste pannkakor, lekfullheten, glädjen över barnbarnsbarnen, de långa samtalen om förr och nu, kändisskvallret i hennes veckotidningar och tusen andra saker.
Ja, jag saknar henne oerhört mycket och kommer nog alltid att göra det!
Samtidigt vet jag att det var hennes tur plus att det finns saker som hänt det sista året som jag inte önskar att hon skulle behöva uppleva.
Jag känner mig lite nere men är samtidigt så ofantligt glad att ha haft en så underbar människa i 35 år av mitt liv.
Älskar dig farmor!

2 comments:

Therese said...

♥ Kramar om ♥

Angelica said...

Ja, ladyn utstrålar verkligen energi och livsglädje -förstår att förlusten är stor. Även om det inte hjälper, så skickar jag en värmande tanke att använda till det den behövs som mest till. Tråkigt och kämpigt när livet är jobbigt, men då också skönt att veta att man har en underbar familj (i mitt fall i och för sig oftast bara man och barn, men de räcker så gott!) och vänner att luta sig mot. KRAMAR i massor