2009-08-25

Här händer det inte mycket....

...i bloggen alltså. Nu känns det att allt verkligen dragit igång igen och det tar som sagt inte många dagar efter semestern innan man gör 190 igen.

I lördags hade vi en liten men improviserad scrapträff hos Therese. Tack min vän!
Jag fick gjort ett par kort och ett par layouter som jag hoppas på att kunna lägga upp här senare i veckan. Eftersom min dator är rent överjävlig just nu är det dock inget jag kan garantera.

På jobbet flyter det riktigt bra och vi har roligt, man har ju underbara kollegor. Ledord får nog vara spontanitet, glädje och flexibilitet. Hoppas denna känsla håller i sig resten av läsåret!

Tyvärr har dottern redan hunnit dra på sig en rejäl förkylning, är dock helt övertygad om att det inte är "grisflunsan". Tycker för övrigt att allt är så otroligt hysteriskt och uppförstorat kring detta. Blir man sjuk så blir man.

Augusti och september bjuder på en hel del roliga saker och många festligheter. Det gillar jag!
Många kräftskivor! Mums!

Nä, nu måste här fixas lite. På återseende en annan dag när tid lust och utrymme finns!

1 comment:

Angelica said...

God bättring från oss, som också har 2 förkylda knytten!