2009-02-21

Mary Poppins

Ja, igår var det dags att besöka Göteborgsoperan för att se musikalen Mary Poppins. Det var verkligen toppen! En fantastisk föreställning som avslutades med att Mary Poppins flög med sitt paraply rakt över våra huvuden. Hela ensamblen sjöng fantastiskt och jag hade dessutom känt mig oerhört glad om jag hade haft en tredjedel av deras koordinationsförmåga!
Ja, en musikal då och då, det är som balsam för själen!

Annars har väl de senaste dagarna varit fyllda av oflyt. Laga hål hos tandläkaren, magsjuk son m.m.
Det värsta av allt är att sonens läkare bytt arbetsplats och tyvärr fick inga patienter flytta med då han redan har för många på sitt nya ställe. Detta gjorde mig enormt ledsen då han verkligen är den absolut bästa barnläkaren som finns och det behöver sonen ha av olika anledningar! Hoppas innerligt att den nya åtminstone är hälften så bra!

Nu ikväll skall vi bänka oss vid dumburken och kolla på Melodifestivalen. Mysigt!

Snön faller i rasande tempo på utsidan och jag hoppas att sonen är såpass bra imorgon att vi kan ta en tur i pulkabacken. Det verkar lovande i allafall.

Ha en bra kväll och håll tummarna för att jag vinner alfabetet hos Karin!*ler*

No comments: