2009-01-24

Rekordpyssel


Sonen skulle på kalas till sin kompis idag och jag pysslade därför ihop detta kort imorse.


Denna layout gjorde jag till Pyssellyckans skisstävlingen. Denna lo kommer sedan att hamna i Hugos mitt första år album. Grävde fram några favoritpapper från förr (BG Sweet Pea Jack) som jag tycker passar bra till bebisfoton.

Ytterligare en lo till Hugos album. Bara älskar maja Designs papper!!!Vintern är ju inte riktigt slut ännu och därför har jag inte fyllt i journalingen.


Sonen började i skolan i höstas och vid julavslutningen läste han upp en alldeles egenskriven dikt. Ni må tro att mamman blev rörd!Dikten och fotona från framträdandet måste ju sparas åt eftervärlden!


5 comments:

Anonymous said...

Underbara layouter och vilket sött kort!!
Kramelikramar

Anna Hjalmarsson said...

Vad du är aktiv. Kan jag få lite kraft till mig.
Dina alster är ju så fina.
Bloggens nya look är också bra.

KRAMAR
Anna

Angelica said...

Älskar vinterlayouterna! Kan förstå att du kände dig stolt vid uppläsandet.

Anonymous said...

Vilken enorm produktion - sååå fint kort och sååå fina LO!
Hoppas ni är krya hela familjen.
*Kram*

Bettan said...

Så mycket fint det var att titta på här då!
Kram. Bettan