2008-03-30

Scrapmässa, förkylning och 27 dresses

Ja, skall man säga att man åkt på en vårförkylning eller vinterförkylning. Kände ju mig småskum redan i torsdags fast nu har den "blommat" ut. Känner mig slö och ganska hängig.

I går bar det av till Scrapmässan i Göteborg tillsammans med Therese, Cicilia och Susan. Fick köpt en del fina papper och lite annat smått och gott som man snart vill sätta i händerna*ler*
Köpte bla flera ur Maja designs underbara papperskollektion.
Det var hysteriskt mycket folk om man jämför med tidigare gånger vi varit där. Alla fick tag i det vi skulle ha i allafall!

Resten av dagen ägnades åt slappande, matlagning, surfande m.m.

Nu idag har vi gått in i sommartiden, känns skönt att tänka på att om bara några månader har vi sommaren här!Längtar! Ser också framemot vår resa till Thassos! Skall bli så skönt!

Ikväll skall jag gå på bio med min underbara mamma, vi skall se filmen 27 Dresses. Älskar ju romantiska måbra filmer och denna tror jag hör till denna kategorin.

3 comments:

Evelina said...

Kul att se dig - om än på håll. Det var så sjukt mycket folk. Jag orkade bara handla på två ställen.

Kram

Anonymous said...

Vill oxå se den filmen. Får försöka dra med mig syrran på den:)
Jadu, mycket folk var det, men jag tycker nog vi lyckades handla rätt bra ändå;)
Kramar om

Anonymous said...

Sjukt mycket folk tycker jag med, de borde tagit lite av utrymmet på väg till toaletterna. där vart det luftigt ;)

Hoppas att filmen var bra, sugen på att se den!
Kram Maria