2007-12-31

Oops vad tiden rusar......

Så här minns jag 2007:

*Mysig resa till Kolmården med 2002 gänget

*Mysigt i Skanör-Falsterbo med Fam. Fogelblad

*Underbar seglats med mamma och pappa

*Suverän resa till Stockholm med 2002 paren

*Ny framsida med sten. Tack en än gång Magnus!

* Många mysiga stunder med nära och kära

*Regnigaste och tråkigaste sommaren/semestern någonsin.

*Impetigo och en mängd andra infektioner

*Inflammmation i foten sedan i juni

*ändrade arbetsuppgifter

Så summa summarum så hände det en hel del saker i vårt/mitt liv och jag hoppas vissa saker kommer att förbättras under 2008 framförallt foten och alla infektioner vi dragits med.
Ser också framemot resorna vi skall göra och alla andra roliga saker som jag vet kommer hända.

För övrigt kan man ju säga att denna helgen har varit ganska hektisk. I fredags var mamma och pappa här på middag. I lördags var vi hemma hos Lannérs på middag. Det var längesedan vi träffades och det var jättetrevligt!
I går avslöste kalaserna varandra. På förmiddagen firades Philip som fyllde fem ochdärefter var det dags att fira 35-åringen Mattias.

Idag bär det av till Fam. Rékard för att fira nyår. Det ser vi framemot! Skall stå för efterrätten och trodde att vi hade allt hemma men så var ju inte fallet så nu skall man ut i nyårsyran.

Ha en bra dag mina vänner!

No comments: