2007-12-02

När alla vännerna gått hem...

och festen är slut för länge sen....
Då sitter jag här och bloggar och vill bara tacka alla er som kom och förgyllde min fest!
Jag hoppas verkligen att ni hade lika kul som jag.
Ett stort tack för den stora kämparandan i tävlingarna, man kan dock konstatera att alkohol har en viss inverkan på minnet, eller hur??
Vill oxå passa på att tacka för alla fina presenter jag fått!Nu skall här scrappas, shoppas, ansiktsbehandlas, tedrickas m.m.

En särskild kram vill jag oxå skicka till er mina vänner som pga av sjukdom inte hade möjlighet att komma. Hoppas att ni snart mår bra igen!

Nä, nu är det dags att krypa till kojs!

God natt!

Klockan är 02.21 pip...........

3 comments:

Anna Hjalmarsson said...

Tack själv Malin för en underbar fest. Paff att vi vann tävlingen om dig. Känner nog dig bättre än vad jag tror. :) Vilket bara är positivt, för du är en sån härlig vän.
Nu ska vi på julbord.

TUSENKRAMAR
Anna

Anonymous said...

Tack själv Malin för en fantastisk fest!
Jag och M hade en underbar kväll!
Kramar om

Angelica said...

Grattis i efterskott önskar vi 4 i Nödinge!