2012-07-06

Katastrofal inledning

Glad i hågen skuttade jag hem från jobbet i onsdags eftermiddag med ett enda stort leende och ordet semester på mina läppar.
Det hela skulle firas in med en god grillmiddag och ett glas rosé. Började få lite ont i magen precis när vi skulle sätta oss till bords och trots att jag åt väldigt lite blev jag konstigt mätt direkt.
Det dröjde inte länge förräns jag mådde tjuvtjockt och kände mig helkrasslig.
Ja, efter ytterligare en timme var rejäl magsjuka ett faktum :(
Låg däckad hela gårdagen och magen lugnade inte ner sig förräns sent igår kväll. Idag har jag mest vilat och tagit det lugnt men är glad att jag fått behålla det jag lyckats stoppa i mig d v s två rostade mackor och ett par glas Blåbärs Proviva.

Ingen höjdare att påbörja sin semester på, det är ju ett som är säkert! Jag som tänkt åka till Marstrand m.m. Inget traditionellt infirande av semestern med vännerna blir det heller. Trist!
Passar också på att tacka mina underbara föräldrar som ryckte ut och tog hand om sonen medans jag legat sjuk och maken jobbat.

Efetr detta kan väl allt bara bli bättre , eller??

No comments: