2011-05-29

Hektiskt men kul...

Ja, det har varit en intensiv men otroligt rolig helg.
I fredags var det dags för årets "jobbparty". Festkommitén hade verkligen lagt ner hela sin själ för att vi skulle få trevligt och det vill jag verkligen säga att vi fick:)
God mat, roliga lekar och tävlingar och ett superbra liveband!Ja, det kunde verkligen inte bli bättre:)
Kom hem ganska sent och somnade som en stock.
Vaknade tidigt, mådde väl som jag förtjänade men det var bara att ladda om inför "tjejdag" med mina underbara vänner. Blev upphämtad vid 09.10 för färd söderut. Dagen spenderades med shopping i Varberg, lunch på café Blå dörren. På vägen hem stannade vi på ett jättemysigt ställe, Freadals Trädgårdscafé alldeles utanför Åsa. Där tog vi en god fika innan det var dags att åka till Liselotte för att umgås, njuta av god mat och annat gott, diskutera pedagogik, semestrar m.m.
Ja, en supermysig dag och jag är så glad för att jag har så underbara vänner!

Idag har det varit fotbollsträning, akutenbesök med dottern (som drabbats av stafylokockinfektion för tredje gången på lika många månader), förberedelser av än det ena och andra, lite pysslande (har några kort som måste fixas). Nu har jag dock hamnat i soffhörnet och där hejar jag på min barndomsidol Ingemar Stenmark i Mästarnas mästare.
Tyvärr har jag behövt införskaffa Losec, då jag drabbats av en jävulsk magkatarr:( Får väl hoppas att denna kuren tar bort eländet.

So long!

No comments: