2010-10-01

♥ Fredag ♥

Me lööv! Har hamnat i soffhörnet och sömnen är inte långt borta efter en intensiv vecka.
Ser framemot morgondagens Lisebergsbesök, precis lika mycket som barnen!
Liseberg är så mycket nostalgi för mig!Tänk vad man hängde där i tonåren, en säsong var jag där i stort sett varenda öppen dag och jösses vad roligt jag och mina vänner hade:)
Önskar bl a att jag kunde få tag i det grymma flipperspelet "Spaceshuttle" från den tiden.Tänk att vi tiggde enkronor av snygga killar (genom att säga att vi behövde ringa hem)bara för att kunna fortsätta spela när våra egna pengar var slut, ha, ha, ha. Vi måste varit väldigt söta eller killarna väldigt blåögda, ha, ha, ha......
Hade ju varit hur coolt som helst att ha i allrummet. Så mycket bättre än TV-spel:)

Nä, nu drar jag mig mot bingen, får sova mig i form för resten av helgens aktiviteter.

Önskar er en underbar helg mina vänner!

♥ Kram ♥

1 comment:

Angelica said...

Hoppas ni får en härlig dag på Liseberg!