2010-01-25

Nu gäller det att hålla sig frisk

Det känns som infektionerna duggar tätt omkring en dessa dagar och jag vill verkligen inte bli krasslig. På jobbet är det redan hysteriskt då två av mina närmsta kollegor är sjuka.(Stor KRYA på er KRAM till er båda, ni skall veta att ni är saknade!) Känner verkligen att jag inte kan vara hemma även om det skulle behövas, alltså gäller det att mina egna gullungar håller sig friska också.
Dessutom har jag riktigt kommit igång med min träning nu. 7 pass Indoor Walking och 2 Core Bosu på två veckor. Imorgon är det dags för det första spinningpasset på ett par år. Skall bli spännande och se om det fortfarande känns roligt!

Ja , det är bara att hugga i. Jobba på min lediga dag skall jag också göra;)

1 comment:

Angelica said...

Med träning brukar man hålla sig frisk, så kör hårt! Träningskramar från Nödinge