2009-12-31

Gott Nytt År

Jag vill i denna stund önska alla min nära och kära. Ja, alla jag känner ;)
Ett riktigt Gott Slut på 2009 och ett Gott Nytt År 2010!

För egen del kan jag bara hoppas att 2010 kommer skilja sig från 2009. Så mycket sorg, frustration och förtvivlan som drabbat oss det senaste ett och ett halvt åren räcker för resten av min livstid. Men det kan väl bara bli bättre, eller???

Ha en underbar nyårskväll/natt mina vänner så hoppas jag att vi kan ha mycket roligt tillsammans under nästa år. Vet redan flera saker som jag ser framemot:)

* Fjällresa
* Stockholmsresa med 2002 gänget
* Sälenresa med ovanstående gäng
* Ev. Greklandsresa

Sedan kommer det säkert att tillkomma en mängd andra roligheter och äventyr som uppstår spontant men är minst lika mysiga och trevliga.
Jag vill också skicka en riktig stor kram till mina föräldrar och min svärmor. Ni skall veta att ni är högt älskade och jag vet ärligt talat inte hur vi skulle klara oss utan er;)Tack för all hjälp vi fått under året!
Vill också skicka en riktigt varm kram till alla mina underbara vänner och kollegor (ingen nämd, ingen glömd som alltid finns där med uppmuntrande ord, roliga upptåg m.m. Ni äger, som sonen skulle säga.

"Happy new year
Happy new year,
May we all have a vision now and then
Of a world where every neighbour is a friend
Happy new year
Happy new year
May we all have our hopes, our will to try
If we don't we might as well lay down and dieYou and I......................."

SKÅL!

2 comments:

Therese said...

Gott Nytt År vännen ♥
Håller tummarna för att 2010 ska bli ett underbart år för dig och din familj!
Kramar om

Anna Hjalmarsson said...

Gott Nytt År älskade vän!
Jag hoppas att du och din familj ska få ett härligt år. Hoppas att vi kan träffas lite mer. :)
KRAM KRAM KRAM
Anna