2009-05-31

Livstecken!

Har haft det aningens för hektiskt det sista så jag tog en liten bloggpaus.
Har fått gjort färdigt alla elevlayouter, tyvärr är det inget jag kan lägga upp här. Några beställningskort har det blivit men jag har inte hunnit fota dem ännu.
De sista veckorna innan skolavslutningen brukar det vara fullt upp och så är det givetvis i år också.
Har denna helg unnat mig att bara vara och njuta av det härliga vädret både på stranden och här hemma tillsammans med familj och vänner.
Veckan som kommer bjuder på möten, skolresa,fotoredigerande, förhoppningsvis en helt ny frisyr, APT, resa till Vimmerby m.m. Högt tempo, javisst! Fast det är ju jag i ett nötskal!*asgarv*

Hoppas att det underbara vädret stannar och att ni alla får en bra vecka!

1 comment:

Angelica said...

Simma lugnt! Kramar