2008-09-15

Pysslat inför helgen som gick


Denna doptavla gjorde jag till min kusins lille pojke när han döptes i lördags. Tyvärr gör inte fotograferingen färgerna rättvisa!

Ett kort medföljde givetvis paketet med doptavlan!

Detta kort gjorde jag till min "lilla" moster som fick inhysa oss under helgen! Superstort tack för logi, underbar mat och trevligt sällskap!

Tidigare i veckan som gick fyllde min trevliga granne år. Detta hamnade i hennes brevlåda!
Idag är jag dock hemma och VAB:ar. Sonen är lite hängig och inte riktigt sig lik!


4 comments:

Anonymous said...

Vad du varit produktiv...
Hoppas att M snart blir frisk.

KRAM
Anna

Anonymous said...

Underbara alster!!!
Doptavlan är fantastisk.
Kramar om

Anonymous said...

Vad mycket fint du hunnit med sen jag var in här sist.
*Kram*

Angelica said...

Helt underbara kort! Krya på dig, Melker!