2010-05-01

1:a maj välkommen.......

Jaha, då var det redan första maj. Ibland undrar jag vad tiden tar vägen.......

Idag har jag varit och gratulerat min mormor på 89 årsdagen, numera en ganska skröplig kvinna som inte längre är riktigt på banan. Fast det kan man väl inte alltid förvänta sig vid en sådan hög ålder.

Det halsonda har nu gått över till en luftrörsinfektion vilket innebär en del hostande. Bara jag inte blir sjuk kommande vecka för det är MYCKET nu:)
Jag har dock en del saker att glädjas över. Dottern klarade sina nationella prov galant (vilket denna mamman belönade genom att ge dotera en jättesöt tunika). Skönt, både för henne själv och för oss!
Dessutom har rektorn på sonens skola lovat att han skall få en egen dator, vilket han verkligen behöver. Tack för det!

Nu blir det till att njuta av resten av lördag och söndag och vila sig i form för den otroligt hektiska vecka som kommer.
Ha det gött mina vänner!

No comments: