2006-08-31

En sådan underbar kommentar....


Måste bara berätta den gulliga historia från gårdagen.

Igår gjorde jag lax på (blad)spenatbädd med parmesanost till middag. Till detta serverades bandspaghetti.

När Linus kommer hem från jobbet frågar han Melker vad han har gjort idag, vad han ätit till middag:
Melker svarar:"Mig åt lax å spaghetti å sås men inte gräs!"

Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Ja, tänk att i ett barns ögon kan bladspenat vara gräs. Hur kul som helst!

Nu är det bara två dagar kvar till mässan, det skall bli så kul! Behöver verkligen komma utanför dessa fyra väggar nu efter att ha varit hemma i över en vecka.

Ikväll skall jag och Therese scrappa, måste leta foton nu. Min senaste utskrift sket sig om jag säger så och idag hinner jag inte åka till mamsen och pappsen och skriva ut nya. Vill ha en ny skrivare och en Canon 350D!!!!!!!!

Ha en härlig torsdag!

5 comments:

Bettan said...

Visst är dom söta dom små liven man kan få många härliga skratt.
Jättefint foto.
Hoppas att du får fixat några foton så att du o Tirre kan scrappa. "Inta alls avis." Här är så mycket just nu som måste göras så jag hinner inte.Jag får nöja mig med att slänga trånande blickar varje gång jag passerar för att komma in i Scrapbutiken (du vet ju var jag sitter o scrappar)

Ha en bra dag.
KRAM

Anonymous said...

Underbara barn! Vilken härlig kommentar:)
Syns ikväll!!

Anonymous said...

Barn är underbara och spenat och gräs är ju "same, same but different" Kram Zara

Anonymous said...

Underbara ungar!! Det är roligt när man kommer ihåg att skriva upp såntdär kul som dom säger för minnet är ju ganska kort...(hrm... iallafall mitt...)

Monika said...

Han har helt rätt, spenat är gräs.. fast gott gräs!