2006-10-15

Skissutmaning hos Scrapbutiken...mitt bidrag

Detta är mitt bidrag till Scrapbutikens skissutmaning som skall vara klar senast idag.
Det underbara fotot är taget i början på 40-talet då min älskade farmor var en väldigt stilig ung dam.Tycker jag i allafall men jag är ju partisk *ler*.

Tyvärr har jag haft stora problem att ladda upp mina layouter i galleriet (Scrapbutikens) sedan Linus lilla datorhaveri. Nu ikväll bad jag Therese (tirre) hjälpa mig men då kunde inte hon heller ladda upp. Konstigt!
Hon och hennes man Martin skulle dock kolla in vad problemet ligger så kanske att den laddas upp ikväll. Det är bara att hålla tummarna!!!

5 comments:

Anonymous said...

Hej Malin,
Stilig farmor du har. Ni verkar ha haft en underbar helg.

KRAM
Anna

Anonymous said...

Åh, vilken fin layout du har skapat! Och vilken vacker farmor du har!!!
Kram Tina

Anonymous said...

Lovely, lovely!! och din farmor är verkligen jättefin! Visst är det underbart med såna gamla foton. Hoppas du får laddat upp den i tid.

/Kramis Evelina

Anonymous said...

Denna layout är underbart fin!!!
Kramisar

Anonymous said...

Ja du har en fin farmor du, underbar sida!
Kram